Dag 16 - Min önskelista

Min önskelista skulle nog gå att göra hur lång som helst, det jag önskar allra starkast och innerligast det är att jag får fortsätta dela mitt liv med Andreas <3 allting är så lätt ihop med honom och vi har alltid så kul ihop...

Men nu gör vi en mer "materiell" önskelista tycker jag...

1. Eget ställe
2. En finvagn i nuläget letar vi efter en gigg så får man väl försöka "byta" upp sig till en fyrhjulig finvagn om ett tag.
3. En dressyr sele
4. Sponsor
skulle underlätta jätte mycket med mera pengar! Så är det någon som känner någon eller själva känner sig sugna på att tillhöra ett "team" som satsar högt och har en bra sammanhållning och där fokus ligger på glada och pigga hästar är ni välkommna att höra av er.
5. Liten lastbil så att jag slipper vara orlig att Andreas somnar i bilen på väg hem! Med en liten lastbil kan man även åka "själv" eftersom man kan koppla på vagnen på släpvagn där bak... Hästarna åker bekvämare! Så klart vill jag ha bo-del också så är även det problemet ur världen på tävlingarna.
wagframnydec10.jpg

Det är de som står högst upp på min lista i dagsläget, billig lista va ;0) därför jag behöver den där sponsorn! Visst önskar man sig sådana mindre saker som en ny jacka, nya ridstövlar och massa andra saker men det gör väl alla, detta var de jag kände för egen del är viktigast just nu.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0