Dag 26 - Mina rädslor

Det finns mycket man är rädd för av olika anledningar men just hästrelaterade rädslor vet jag inte om jag har så många...

Min STÖRSTA rädsla är nog att misslyckas, då menar jag inte att det går dåligt på en tävling osv för det är sånt man får räkna med, man kan inte ligga på topp jämt!
Utan jag menar mer om man säger till en person att göra på ett visst sätt och så blir det tokfel, hästen skenar eller skadar sig! Då vore det mitt fel att de hände...
Så klart kan det hända saker som man inte rår över eller att utgången egentligen skulle blivit enn annan... Men iaf!

Jag tror att rädslan att misslyckas sitter i sen jag gick på gymnasiet då jag hade oerhörda krav på mig själv och enligt mig själv gjorde ett riktigt "botten napp", jag fick inte de betyg jag ville ha! När jag tog studenten lovade jag mig själv att aldrig göra något så dåligt igen och det där hänger i! Fast jag jobbar på det och försöker sänka kraven på mig själv!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0