God fortsättning

Nu är de "riktiga" juldagarna över men vi fortsätter lite till här... Ikväll blir de tjejmys hemma hos mig med massa goa tjejer och fyra små busfrön!
Julen har varit helt perfekt, julafton var hela familjen här, jag och Fanny var ute och red en sväng på förmiddagen med Allman och Dockan.
Sedan blev de traditionsenligt firande med familjen!

Juldagen gav vi oss ut med Allman, Etna, Dockan och Diamond på en jätte mysig tur i skogen. Mamma var kvar här så sen blev de julmiddag igen ;) innan det var dax för party med tjejerna och utgång!

Annandagen blev de vila för alla hästarna då vi var hos pappa och åt gott och umgicks alla syskon!

Idag har Dockan och Etna redan fått jobba en stund. Allman ska få jobba framför vagnen i eftermiddag. Så vi jobbbar på lite lätt... Just nu ligger jag i soffan och bara njuter av att vara ledig och veta att jag är de tre dagar till...

Kommer en bild på något jag blev väldigt glad för som tomten kom med i år i eftermiddag... ;) håll utkik!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0