Inaktivitet

Jag vet att jag varit dålig på o blogga nu men i helgen har det varit tok mycket att göra...
I lördags var det km i hoppning, så in med Allman till ridhuset! Km klassen gick i LC om man inte hade placeringar i LA då fick man hoppa LB osv...
Man kan väl säga som så här att Allman var mer vild än tam, han bockade till och med rätt rejält på framhoppninigen! Gamla mannen han älskar verkligen att vara på tävling. Nollan i grundomgången fixade de lekande lätt, även om Jennifer fick va ganska hård mot honom annars hade de nog gått i 110km/h ;)
Det blev många nollor så sedan var det dax för omhoppning och nu låg hindrena på 90cm. Åter igen felfritt och gick in på en andra plats. Jag tycker det är så kul att se Jennifer rida för hon rider verkligen väl och planerat! De gillar jag...
Tyvärr räckte det "bara" till en fjärdeplats... Alltid tråkigt att bli fyra när det delas ut medaljer :p

Men återigen bevisade han vilken fantastisk häst han är. En klippa att ha med sig...
Skriver om söndagen ikväll... Då är det dax för dressyr, så håll utkik...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0