Ingen kraft

Här är det helt kraftlöst... Orkar verkligen ingenting :( och jag är inget bra på o ligga still men denna sjuka har inte gett mig något val. Idag har ja dock varit vaken mer el mindre hela tiden... Nu ser jag fram emot hoppningen på tv kl 18.00!

Hästarna tar de som ni förstår tyvärr alldeles för lugnt, Fam F är nere i stallet och fixar nu får se om någon av mina får komma ut o röra på sig idag me :) hoppas! Imon kommer Jossan tänkte hon skulle få ta ut Alle på en riktig galopp runda så kanske jag kan orka longera Etna.

Igår ville inte Wella följa med in... Så hon fick sova kvar ute med Isa och Diamond! De är för roliga de där fyra, de har en ganska hög kulle i sin hage. På morgonen när jag släpper ut den eller de som varit ute då hälsar de först på varandra... Sen börjar de, då jagar de varandra runt kullen tills en springer upp och ner igen för att byta varv på alltihop. De är som de de lekte "Herre på täppan" och fort går de jag är livrädd att de ska krocka... De bockar, sparkar och piper!!! Tror det är en mycket lycklig liten flock... Riktigt kul o se dem leka så där.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0