Jossan & Mickan dag

Igår hade jag och Jossan en riktig umgås dag... Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne just nu! Vi började med att köra Etna, först en sväng ut i skogen och eftersom damen fortfarande är helt uppe i de blå blev de även lite jobb på fältet...
Hon är liksom helt uppe i varv och har svårt att koncentrera sig och jobba!
Som vi sa igår... Etna, tänk efter först och stirra inte så blir livet lättare ;) men men hon landar väl snart får vi hoppas.

Sen skulle Jossan på möte så då fixade jag och Daisy (hennes hund) stallet.
Efter de blev de körtur med Alle som va så lugn och avslappnad! Blev trav i rund och fin form i en timme ungefär... De e så roligt att jag börjar hitta alla knappar på honom nu.
Kvällen ägnade vi åt bak av julgodis, glögg drickande och lucia på tv! Helt enkelt en väldigt bra dag.

Just nu finns bara ett moln på min himmel och det är en kal fläck på Fortuna... Imon ska hon få komma in och "undersökas" så får vi se om de blir till att ringa veterinären. Någon som varit med om något liknande?!? Pälsen trillar av... :/

Kramar
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0