Julkänslor

I år är inte mina julkänslor på topp, tyvärr! Jag brukar älska allt med julen... Men i år har jag inte lyckats komma i rätt stämning, inte ännu iaf får hoppas att de infinner sig!
Har ju en del pyssel kvar som borde bättra på den, göra julgodis, baka lite mer, pynta och klä granen... Sen ska ju alla tomtar fram och lite mys med nära och kära ska jag nog få till i veckan också och skulle snälla tomten vilja ge mig snö och kyla skulle jag bli ännu gladare!

Idag jobbar jag (har lunch just nu) men bara till kvart över tre, efter detta ska jag åka hem och mysa ner mig i soffan framför WC hoppningen från Olympia! Som jag längtar... Har inte sett en enda omgång än eftersom jag inte haft tv innan.

Etna vilar idag, Allman får komma ut på tur med Dockan och Diamond.
Igår var både Etna och Allman ute på skritt tur med Jossan och hennes syster! Idag är de Fam F som står för ridning och stallhjälp som är guld värt... :)
Imorgon kommer veterinären så då blir de pyssel med små brudarna och både Alle och Etna ska få jobba på banan.

Trevlig 4e advent kära läsare...
Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina Nord

Så mysigt du gjort:)

2011-12-19 @ 09:17:35
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0