Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag tror att de allra flesta som läser min blogg har rätt bra koll på vem jag är, men vi kör en lite presentation i alla fall...

Jag heter Mikaela Rautio, är 28 år och bor med min underbara sambo sambo i en lägenhet i Vetlanda. Jag jobbar som personlig assistent i Vetlanda kommun, ett yrke som passar mig bra just nu men som kanske inte är mitt drömyrke. Planer finns på att läsa till sjuksköterska och sedan vidare till ambulanssjukvårdare men jag känner ingen stress att göra detta nu utan det kan vänta lite till...

Min fritid tillbringas mest tillsammans med dessa underbara fyrfota djur, hästarna! Mitt hästintresse började redan i femårsåldern och när jag var 6 år började jag på ridskola, 5 år senare fick jag och min syster våran första häst av morfar och sedan har det rullat på...

Om det blir tid över när hästarna är klara, tillbringar jag gärna den med goda vänner och så klart med Andreas. Vi gilllar att resa och laga god mat en annan favorit är slott, tycker det är så spännande med slott och deras gamla historia... Konstigt intresse kanske men så är det.

Är det ngt annat ni undrar så bara fråga!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anette Holmgren

Jisses!!!! Gillar du slott, det gör ju jag också, fråga Elin hur många stenhögar jag och maken släpat runt på genom åren, vi har ju ett par stycken här i Skåne!!

2011-07-17 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0