Dag 10 - Min utrustning

Vet inte riktigt vad ni vill veta här... Men min sele är från Ideal Harness och den är jag väldigt nöjd med tycker den ligger bra på hästarna och är väldigt bra i lädret.
Vagnen har jag köpt från Drive out, som har importerat den från Polen, jag är mycket nöjd med den också men ska man klaga på något är det att jag skulle vilja att det gick och flytta sätet så att man kan sitta precis bakom hästen nu hamnar jag alltid på höger kanten och ser inte hästen rakt.
Jag har två sadlar en dressyr och en hopp. Till Isa har jag ett brunt hopp träns och sedan ett svat dressyr träns sadlarna matchar såklart!

Isa i sitt bruna hopp träns från GG-Glen Gordon, Equality
Line, hon har även en matchande förbygel.

När vi kör har jag alltid lindor plus boots runt om i maraton momentet. När Jennifer hoppar har vi bruna plastskydd från Hööks.

Schabrak och täcken väljer jag helst från Mia's RS tycker att det är väldigt bra produkter som håller länge, tvätt efter tvätt.

Isa iförd ett Ylletäcke från Mia's.

Har ni några frågor om min utrustning så får ni fråga på... :0)

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0