Dag 8 - Pinsammaste situationen med hästar

Jag kan nog inte direkt komma på någon pinsam situation med hästarna... Hästar är ju djur så man kan inte förutse vad de ska göra utan reaktionen blir vad den blir därför tycker jag inte att det uppstår så många pinsamma situationer med dem... Inte heller tystnaden kan bli pinsam ;0) vilket är väldigt skönt då jag verkligen kan uppskatta tystnaden.

Något jag däremot tycker är pinsamt är hur otacksamma en del är på tävling mot dem som är med och hjälper dem, skriker, svär och är allmänt otrevliga sånt däremot är pinsamt.
Hästar som är dåligt tränade, inte förberedda för uppgiften osv hör också till sånt jag har svårt för. Sedan är man väl lite skadad sen hästskötartiden så jag vill alltid att allt ska se bra ut rent, putsat och hästen blank och fin annars har man inte ute och göra i mina ögon ;0) om inte annat så SÅG MAN I ALLA FALL BRA UT...



Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

håller med dig 100%

2011-07-25 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0