Regn

Idag var jag i stallet igen, har haft svårt att motivera mig att åka dit nu när inte Isa är hemma och inget blev som jag tänkt mig...
Tur man har Wella och Dockan som håller modet uppe lite, Wella fick lite gos och pyssel. Dockan däremot fick jobba på banan en stund, hon jobbade på fint, både på rakt och böjt spår.
Dock blev vi dyngsura båda två, regnet öser ner ute och vädermässigt känns det nästan som en höst dag, jag som har semester och allt!

Utflykten igår var väldigt trevlig, vi fick en rundtur bland alla hästar, massa hästprat och jag körde en häst som hade myror i hela kroppen... Minst sagt!

Nä nu ska jag nog mysa ner mig i soffan med en hästtidning, ikväll blir det kräftor med tjejerna!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Josefina

mm Kräftor låter inte fel !

Vi får styra upp en riktig kräfskiva sen också tkr jag allt .

Kräftor , fest och tjejer ! =)

2011-07-15 @ 13:13:09
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0