Bilder

Här kommer några bilder på oss i hindrena på Flyinge som Anette Holmgren har tagit!

Ut ur första hindret, Flinge Kungsgård.

Trav mellan hinder ett och två.

Full fart i hinder tre!

Idag har jag och Isa varit ute och skrittat med My och Daimond, tyvärr var hon lite svullen i sitt ena bakben, mugg som spökar igen. Så nu blir de tvätt med jodopax och penecellin salva ett tag så vi får ner svullnaden. Hon är dock helt ohalt så hon får jobba på helt enligt planen. Idag var hon till och med rikitigt pigg och skritta trodde hon skulle vara trött efter helgen men icke! Härligt!!!
Imon blir det också skritt fast med Josefin, jag jobbar "tyvärr" tre dagar i rad nu men har ju varit ledig nio så jag ska väl inte klaga...

Wella och Dockan fick komma in och äta lite kraftfoder medan vi var ute och skrittade. Sedan blev det lite pyssel och gos, hon har blivit riktigt duktig på att lyfta sina hovar och man får ta över allt på hennes kropp nu. Hittade även två otäcka fästingar i hennes ljumske, det är enligt mig ett väldigt onödigt djur!!!
Finns även lite planer på en form av "utökning" och lite annat upplägg i stallet men ni får hålla er till tåls tills det är helt bestämt ;0) jag hoppas och håller tummarna!


Wella på väg upp till hagen, plötsligt var hon långt ifrån mamma och
fick en väldig fart!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Elin Holmgren

Jag har också bilder! ska bara få tummarna loss att skicka dem! =)

2011-06-18 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0