Laddad

Så var man då äntligen färdig med nästan allt, vagnen ska spolas av imorgon mycket mer är det inte kvar! Isa är badad och selen är putsad. Allt är nästan inne i transporten, kom även på att jag har packat Isas transporttäcke *oooppss* de får vi packa upp igen...

Min klippa till medryttare hjälpte mig i stallet, hon badade Isa och fixade de vanliga sysslorna i stallet plus att de var ute på en lugn skogstur tillsammans. När vi ska till Vaggeryd i sommar så följer nog Josefin med oss, ska bli jätte kul. Då får hon följa med på de vi kämpar och sliter för hemma hela tiden...

Imorgon åker jag till stallet framåt sju jag har fodring och utsläpp. Sedan är min plan att jag ska köra Isa en stund och tvätta av vagnen. Vi tänkte rulla mot skåne vid lunch tid! Ska verkligen bli jätte kul, jag ska försöka lätta på kraven och bara ha kul och njuta av de vi gör tillsammans men det är svårt...

Isa nybadad och fin...

Håll nu tummar, hovar och tassar för oss!!! Ska försöka mig på att mobilblogga så håll utkik!!!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Håller alla tummar och hovar vi har här:D!

Lycka till!

2011-06-03 @ 15:08:34
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0