Skritt turer

Nu verkar det som Isa är "återställd" hon är pigg och glad och visar ingen hälta i någon gångart, i onsdags skrittade jag henne i en timme och igår var Josefin och Isa ute på en skritt runda även de.
Det jag oroar mig för nu är om hon istället har fått mugg i såret, jag tycker nästan det verkar så för det är massa krustor osv som det blir när det är mugg!
Får se om jag får köra en omgång med min kära huskur mot mugg, den har ju hjälpt oss innan.

I eftermiddag ska vi försöka oss på ett dressyrpass med vagnen i ridhuset, så att det blir lite mer jobb igen! Om vi ska åka ner mot skåne i slutet av mars måste jag nog försöka planera in en klippning till, får nog bli även huvudet denna gången i så fall...

Nä, nu ska jag ta fram dammsugarn och städa lite inför helgen, blev en kort uppdatering men nu vet ni i alla fall att det går åt rätt håll. Hoppas på att kunna uppdatera imon igen.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Så skönt!

2011-03-05 @ 00:13:24
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: Fröfjord

Skönt att höra att ett av sveriges bästa repressentanter är på "g" igen. Kämpa på, håller på er!

2011-03-05 @ 14:34:58
Postat av: emilia

tack så jätte mycket! blir jätte glad :)

2011-03-05 @ 22:40:46
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0