Bilder

Tyckte det var dags för ett inlägg med bilder igen, dock kan jag inte sätta texten mellan bilderna när jag bloggar från mobilen... Så håll tillgodo!!!

Första bilden är "Alle" efter den lyckade träningen hos Karin förra veckan! Han fick en skritt tur i de fina vädret som belöning. Underbara häst man kan inte annat än att älska honom!

Andra bilden är återigen "Alle" våran modell... Han betar nöjt i sin hage mellan stona. Han är verkligen så lugn och harmonisk nu, det är fröjd att jobba med honom.
Det märks även på hans kropp som blivit mycket rundare och finare.

Ikväll hoppas jag kunna knåpa ihop ett inlägg om fölen och hur jag tänker kring dem.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0