Grym helg

Jag räknar ner inför en fantastisk helg... Eller veckoslut kanske de heter! Börjar imorgon redan, då jag och min kära syster beger oss till Ullared!
Lite stall saker står på inköpslistan så som ett regntäcke med fleece foder till Etna, reflexer och reflextäcke! Sen hoppar de säkert i ett och annat som också kommer hamna i stallet, tänkte köpa en familjealmenacka så man kan skriva vad alla hästar gjort osv.

På fredag jobbar jag på fm sen ska jag ägna mig åt mitt hem och göra riktigt advents fint! Alla hästarna får en välförtjänt vilodag... På kvällen är vi ett gäng som ska göra Växjö osäkert ;0)

På lördag styr sedan jag och Kim mot Stockholm, shopping och övernattning hos farmor och farfar står på schemat då!
Söndagen kommer vi tillbringa på VIP:en i Globen och vet ni va?!? Jag ska verkligen bara njuta och ta de lugnt... Tror ni jag får en grym helg?!? De tror jag...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Josefina

Gud vad härligt det låter !! :)

2011-11-24 @ 12:16:33
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0