Inköp

Jag och syster hade verkligen en toppen dag i Ullared!
Blev en hel del julklappar och annat smått och gott så klart.

Dock var jag väldigt sparsam när de gällde stallet, hittade inget fleece-fodrat regntäcke tyvärr... Så jag får spana vidare i Globen! Inhandlade dock nya benreflex, borste till man och svans, pall, sopborste och en familje kalender! Där ska vi skriva vad hästarna har gjort så är det lättare och ha ett bra tränings upplägg.
Till mig och Josefin köpte jag fodrade vantar till vintern, hon fick fem fingers modellen och jag köpte tre fingers modellen. Tycker kanske inte att man får så mycket känsla i de vantarna men man håller sig varmare! Så vid ute-ritt/körning och jobb i stallet fungerar de bra!

Etna ska få börja skritta nu lördag och söndag när jag är borta.
Allman och Dockan får jobba på som vanligt! Igår gick de båda galopp intervaller på fältet... Vilket båda tycker är fantastiskt roligt.

Jag lovar att hålla er uppdaterade även under helgen! Trevlig första advent...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0