Dålig uppdatering

Nu har det varit dåligt med uppdateringar på ett tag och det beror på att jag inte har köpt någon dator ännu... Ute i skogen där jag bor finns så mycket annat att göra än att sitta vid datorn så det får vi ta lite längre fram. Blogg.se har ju dock kommit med en "app" till min telfon så jag hoppas att jag ska kunna hålla er uppdaterade därifrån. Helgen spenderades med Allmans ägare, dvs Pia, hennes Mamma och Edith. Vi hade en toppen mysig helg med massa hästsnack! De kom i fredags och då stack vi ut på en körtur med Allman så fort de kom, i Lördags var vi på besök hos Jenny H, Stuteri Yxnavall, där Allman kommer betäcka nästa säsong. Vi fick gott fika och återigen massa prat om hästar och en guidad tur bland Jennys alla fina hästar. Sedan åkte jag, Josefin och Fanny hem för att motionera Dockan vi tänkte köra över på andra sidan vägen och försöka hitta en runda vi hade sett på kartan... Vi hittade den, den var dock betydligt längre än vad vi trodde och vi var ute i två timmar! Det var en väldigt bra och kuperad runda dock var vi på tok för dåligt klädda!!! Kvällen ägnades åt att äta god mat i bra sällskap, även Jennifer kom så nu har hela "Dala-Allman-gänget" träffat det småländska teamet kring honom. I söndags fick vi ner stolpar till ännu en hage, nu ska vi bara dra ut lite sly därifrån och få dit tråden så har vi ännu en hage! Läget hos mig just nu handlar mest om och försöka få ordning på allting och hålla mig flytande på alla sätt och vis men det ska nog gå detta med. Kram Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Gratulationer till både nytt boende och stall, så himla underbart! (Inte alls avis...;))



KRam T

2011-10-12 @ 10:08:55
URL: http://www.stallthema.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0