Häst fri

Denna helgen kan man nästan säga att jag har varit häst fri...
I fredags var jag i Jönköping och gjorde av med massa pengar, det är så mycket man vill ha till huset nu. Allman fick vila, Dockan fick en skritt tur eftersom hon hade ont i magen o betedde sig konstigt i torsdags. Tyvärr var hon likadan i fredags kväll... La sig direkt i boxen och andas häftigt, mycket märkligt! Nu har vi inte märkt av de efter de, peppar peppar...
Lördag och söndag har ägnats åt jobb och Josefin har hållt ställningarna i stallet.
I lördags gav sig hon och Allman ut på en långrunda med mycket backar, han hade varit tokpigg hela rundan, härligt!
Igår fick båda hästarna komma ut på en skritt tur...

På det personliga planet har det varit en tung helg, ja trivs toppen bra med hus, hästar och allt runt omkring men ensamhet är jobbig. Särskilt på nätter och kvällar... Men men det bättrar sig väl det också, kanske?!?

Kram
Mikaela


Kommentarer
Postat av: Christina

Tänker på dig vännen! Kramiz<3

2011-10-31 @ 11:40:26
URL: http://stuterirubin.blogg.se/
Postat av: Anna Rubin

Kramar till dig <3

2011-10-31 @ 15:30:31
URL: http://annarubin.blogg.se/?tmp=27081924
Postat av: Veronica

Vet precis hur det är.. Jag har själv separerat nyligen.. Det är tungt speciellt den veckan min dotter har pappavecka... Och som om det inte räckte gick min älskade häst vidare till trapalanda... Men på något konstigt sätt reser man sig upp igen. Och nu har jag ett litet fjordföl att lägga energi på;) jag tycker du verkar vara en stark tjej som snart orkar resa sig! Kram

2011-11-06 @ 13:22:36
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0