Helg

Nu har ännu en helg gått, tiden går så otroligt fort...
I fredags tömkörde jag båda hästarna på banan och tycker att båda skötte sig super. Allman har jag inte tömkört förut men han uppförde sig sim vanligt som den gentleman han är tror detta är ett sätt som passar honom att jobba på. Jobbade mycket med tempoväxlingar och ändra på formen både hög och låg.

Lördagen ägnade vi åt att sätta staket där stona går... I vinter kommer vi ha lösdrift i den hagen och tror inte de tre brudarna kommer lida där! Stallet ska alltså utökas med några individer ;0)
Fanny red galopp intervaller på åkern med både Dockan och Allman.

Igår hade både jag och Allman en välförtjänt vilodag... Fam F fixade stallet! Jag var bara ute och skrev ett vecko-schema, annars ägnades dagen åt jobb och vänner.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0