Upp och hoppa

Visst kan livet vara konstigt, jag har alltid varit oerhört trött när jag ska upp på morgonen... Men nu när stallet är det första man ska till så går de mycket lättare att hoppa upp.
Jag brukar göra allting klart i stallet direkt på morgonen, så kan man rida och fixa med hästarna på eftermiddagen.

Idag blir det nog dock ett undantag, Josefin kommer i em och vi ska köra både Dockan och Allman... Blir nog ett dressyrpass för båda två! Då är det roligare och göra stallet också tillsammans! Vi ska även försöka hinna klippa dockan, vi får se vad klockan blir och hur svettig hon blir! Prio ett är att köra dem.

Gårdagen blev vilodag för mig och Allman, jag hade mamma och Alvin här hela helgen och sedan kom resten av släkten framåt kvällen. Dockan gick dock ett dressyr pass på banan med Fanny.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0