Hannibal hemma igen

Igår for återigen Hannibal söderut, närmare bestämt hem till Varberg. Det blev bestämt lite hastigt men det kändes som det bästa för honom då Linda (hans ägare) hade svårt att komma sen i oktober och det kändes onödigt att han skulle flytta med till nya stället bara för ett kort tag.

Men han är körd ut i skogen och på banan i skritt och trav så han kan sitt jobb och jag är inte alls orolig över hans resultat i vagnen. Han är en mycket härlig häst som jag är övertygad om att ägaren kommer få mycket skoj ihop med när han kommer på hur man ska andvända sin stora lite valpiga kropp på rätt sätt.
Jag ska ta mig en tripp neråt när Linda får hem maratonvagnen hon har beställt så får vi sätta honom i den sen... Spännande spännande!!!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anette Holmgren

Är en mycket stolt farmor! Tänk att det blev "folk" av vildbasaren...

2011-09-23 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0