Vetlanda helgen

Vetlanda helgen närmar sig med stormsteg... Och då menar jag så klart hingst premieringen och riksutställningen, det ska bli så kul att se alla fina hästar och träffa alla trevliga människor. Träffar nog de flesta redan ikväll... Fredags kvällen är ju nästan lite som dagen innan julafton, man får träffa alla människor och kika på hästarna i boxarna.
Jag tycker verkligen det är förmånligt att jag bor i den stad där detta arrangeras år från år. I år har vi även lånat ut lägenheten, Grönkulla gänget ska bo här, medan jag bor hos mamma och Andreas är ute och far. Känns skönt att kunna "bjuda" igen sedan vårat besök hos dem när vi tävlade på Flyinge i somras.

Jag har ju ingen katalog eftersom jag inte heller har någon häst att ställa ut eller visa så det blir spännande att se vilka hästar som kommer delta... Dock har man ju kontakt med flera stycken via tex facebook så en del har jag koll på.
Jag har ju även sett en del "live" och där har jag en egen favorit ska bli spännande att se hur långt han räcker, jag håller tummarna att han går in!
I år har jag även anmält mig till middagen på lördagen, ska bli trevligt att äta gott i goda vänners lag!

Vi ses i ridhuset i helgen, dock måste jag göra en avstickare på söndagen när mina små adepter ska hoppa "pay and jump" men sen sitter jag bänkad igen. Söndag eftermiddag/kväll ska jag sedan tillbringa med bästa Linda och Malou då ska vi ut på äventyr med Hannibal...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0