Älskade hästar

Vilken dag vi har haft... Dagen började med att Dockan skulle gå bruksridning, Nellie red henne. De började lite trevande med en spänd Dockan men sen växte hela ekipaget med uppgiften och gjorde en riktigt bra runda så kul för Nellie!

Nästa uppgift var jag och Allman... Dax för brukskörning... Vilken ångest och ågren jag har haft över detta!!! Trodde inte vi skulle lösa uppgiften särskilt bra om jag ska vara ärlig...
Men Alle går in och förvånar, vi började med lastbryggan, några straff. Sen de olika backmomenten och han gör de strålande. Halt i uppför missar vi lite, plattan träff... Halt i nedför ok! Några bollar ner i serpentinerna... Sen kom vattnet, helt ärligt trodde jag att jag och Jenny skulle få en flygtur här, men nädå Alle skrittar fint igenom, duktig kille!
Lite straff i rak körning och hönor är läskiga iaf om du frågar Allman :p

Visst tyckte jag att rundan var bra och jag var super nöjd!!!
Men, att det skulle räcka till seger i klassen och till uttagningen i fjord SM de trodde jag inte...

Fint täcke från Agria fick vi!

Dockan och Nellie blev tvåa... Även de fick ett fint täcke!
Snacka om mer smak för både mig och Nellie... Älskade hästar!!!

Kommer ett inlägg om precisionen senare ikväll... Nu ska jag titta på filmerna från dagen!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Äppelbogänget

,Du är otrolig ! Allman gör sin första brukskörning ,något vi inte trodde alls på,och så lyckas ni vinna !Imponerande ! Många kramar till er alla .

2012-04-30 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0