Frågor

Ewfa skrev:
Den röda vagnen ska du väl ha att köra någon liten med, eller? Jag menar, man har väl en vagn till att ha bakom en häst? Du har säkerhet hittat på något fyndigt.

Ha ha ha klart man har vagnen bakom hästen... ;0) Och svaret är ja på frågan omdet är mindre hästar, kommer två shettisar som ska köras in. De kommer faktiskt imon så jag hoppas kunna uppdatera med bilder och mer info då!

Emelie skrev:
Jag skulle faktiskt gärna komma ut och hjälpa till och se hur ni har där där ute, om jag inte hade massa inbokat jämt.
Särskilt om du ska ut och köra nån gång och behöver ha med en extra hand, vore jättekul!

Du är så välkommen bara o höra av dig... Extra händer tas alltid emot!

Tehresia skrev:
Hej, du bad mig fotografera Jennifer och Allman på Pay & Jumpen. Jag undrar om hon sett dom bilderna som jag lagt ut på facebook ? ;)

Jag vet inte om hon har sett dem?!? Ska påminna henne... De var var verkligen super fina! Jag är jätte glad över dem...
Tusen tack...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0