Måndag

Jag känner att jag ligger lite efter med bloggen... Just nu är det tok mycket på alla plan! Så har inte hunnit uppdatera här som jag vill och brukar.

I måndags var i alla fall Anna här och hjälpte mig med alla hästarna. Jag tog ut Alle själv direkt på morgonen, han fick en riktig trav runda till Karlsjön. Jag kan säga som så att det behövdes efter två dagars vila, ben fulla av spring och huvudet fullt av myror ;0) fokuserade vi mest på att hålla honom på mattan och någorlunda lydig!

Sedan var det dax för Pepsi hon fick dra vagnen till Hulta. Inga problem alls, hon är en riktig liten pärla, hon ska bara lära sig att man faktiskt måste stå still ibland.
Prinsen körde vi i i ekbacken med linor! Det skötte han mycket bra men detta är en kille med mycket egna tankar och en enorm vilja. Jag tror han skulle bli en fin tävlingshäst då han är ambitiös och har lätt för sig.

Dockan fick även hon ett ordentligt trav jobb till Karlsjön!

Skönt att kunna "jobba" av alla hästar på samma dag, jag började med Alle vid halv tio och vi var klara med Dockan vid två så vi höll ett ganska högt tempo.
Skickar med en bild på Prinsen och Anna... Fix med linor!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0