Glädjetårarar och Prisutdelning

Efter Jennifers formidabla omhoppning var det så åter igen dax för en prisutdelning, hon vann samma sak som jag när jag vann presicions klassen dvs en ny ridhjälm, av den lite mer sportiga typen... Så dessa kommer bli våra nya maraton hjälmar!
Ärevarv till publikens jubel och sedan upp och packa och förbereda för den "stora" prisutdelningen! Vi hann avnjuta en god lunch och även se SM hoppningen, kul att kunna sitta ner och se en hel klass. Men det "muttlades" en del från Jennifers håll, det fanns nog en som gärna hade lagt sig i den medalj striden också... Hoppningen vanns till slut återigen mycket välförtjänt av Elin Holmgren och Sol Grönkulla!!! Den ända som klarade av att försvara sin titel, härligt!!! Stort grattis till hela teamet kring dem...
 
Sen var det då dax för prisutdelning, tyvärr åkte ju vagnen hem igen i lördags så jag red på Allman så gick Jennifer brevid oss...
Men först för oss var ju prisutdelningen i precision, en tredje plats blev det ju där! Gul rosett och en påse med smått och gott från Biltema!
Sedan det mest ärofyllda, Allrounden, så många gånger man har drömt om att gå in först till den prisutdelningen nu var det sanning... Jag kommer egentligen inte ihåg så mycket från det att det stod klart tills vi är hemma igen allt gick så fort, man fick så mycket grattis och man tänkte nog ungefär 100 miljoner saker...
 
Vi vann ett täcke från Biltema den ärofyllda pokalen och en svängel och något mer som skulle komma senare... Ärevarv och jag kan inte ens säga vilken låt de spelade!?! Jag vet dock att Alle bara mös över att få galoppera i täten och dessutom så fort han ville... Underbara häst som ger oss så mycket glädje!
Som jag skrev på speaker informationen... -"Hade Alle varit en man hade vi varit gifta för vi tänker alltid likadant"...
 
Sedan var det bara till att packa ihop allting och rulla de 14 milen hem, det var lätta mil med många sms och telefonsamtal...
Jag är så glad att Pia & Co. var med oss och fick dela allt detta!!! Även tusen miljoner tack till Elin, utan dig hade inte denna helgen gått ihop...
Jag gå här hemma och sneglar på pokalen då och då, nyper mig i armen och försöker förstå vad vi faktiskt har gjort...
 
Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till segern!

2012-08-02 @ 11:39:34
Postat av: Linda

Grattis till segern!

Svar: Tusen tusen tack!!! Kan knappt fatta det ännu...
Mickan

2012-08-02 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0