Jobb helg

Ja nu va det återigen dax för en sån där jobb helg, 33 timmar på tre dagar det känns sen kan jag lova... Men idag har jag delad tur så då blir det till att gasa hem och rida ett dressyr pass på Allman.
Valle ska få gå ett pass med släpa och sen lite träning på att gå i vagnen.

Det är ju så att med lite hjälp utifrån och en stor portion planering så går det mesta att genomföra... Bara man är motiverad och målinriktad!
Tiden som kommer fram över kommer jag vara mycket beroende av Fanny och Jossan eftersom jag kommer vara borta mycket innan hästarna ska tävla osv... Men jag litar på att de gör de jag ber dem om så hästarna ändå är redo att tävla när jag kommer tillbaka!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0