Kyla

Idag var det bara 4 grader ute när jag åkte och jobbade, det märks att hösten är på väg... I år känner jag mig rätt lugn med de, dock får jag erkänna att det känns mer ensamt när mörkret kommer krypande...

Idag blir de vila för Valle och Alle... Igår körde jag Alle och så hade vi Dockan som handhäst, runt Skurebo!
Mycket trav i friskt tempo... En och en halv timme tog de! Hästarna jobbade på fint båda två, dock var de inte lika pigga som innan vilan när de gick dessa långpassen, känns att de behöver några sådana här i kroppen för att komma upp i flås! Min tanke framåt vintern när man ska bygga för nästa säsong är att de ska gå den här ungefär en gång på 10 dagar... Bra för flås och muskler!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0