Ny header

Jag skulle vilka ha en ny header till min blogg... Jag känner att den jag har börjar bli lite tråkig och Alle kanske förtjänar en plats där även han!
Så är det någon som är duktig som skulle vilja hjälpa mig?!? Eller kan ni tipsa om någon som kan...

Sen funderar jag på att börjar dela in blogg inläggen i kategorier... Vad säger ni om det?!? Då kan man ju lättare hitta det man söker om det är något särskilt man vill läsa om.
Tips, idéer och tankar om hur man kan förbättra mottages tacksamt!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Johnna

jag kan om du vill :)
finns att prata med på facebook

2012-08-06 @ 17:07:11
Postat av: Lukas andersson

Att dela upp bloggen i karerier låtter smart:)

2012-08-06 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0