Underbar dag

Sista dagen på semestern och jag är så otroligt glad över vad jag har varit med om och presterat under denna semester!
Förutom tävlingarna i Västervik och Vaggeryd har jag visserligen mest tillbringat tiden hemma, men jag har gjort de jag har velat och umgåtts med underbara människor!

Idag har Jossan varit här, vi började dagen med en dunder frukost, med nybakade frallor!
Sedan fick Alle en tur med vagnen och Valle en tur med linor ut i skogen. Lill killen tog vårt påhitt väldigt lugnt och samlat!
Sedan har vi tillbringat några timmar i den underbara solen... Så skönt och välbehövligt, batteri laddare till tusen!!!

Har en STOR, STOR glädjande nyhet också, vill ni veta?!? :0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Lukas

ja vill veta

2012-08-17 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0