Vaccinationer

Sitter och väntar på min veterinär Alle, Isa, Dockan och Diamond ska få sina vaccinationer idag, kan tyckas dumt att vi inte tog de när de vilade?!? Men tyvärr hade ju min veterinär semester då, så därför får det bli nu istället...

Alle fick ett dressyr pass på banan med vagnen idag och det kändes väl lite ringrostigt efter vilan...
Det var åter igen stelt åt höger och jag kom på mig själv flera gånger att jag bjöd upp till kamp där, de får jag ju inte göra!!! Ska släppa så han vill ha stödet, efter några pass är vi nog tillbaka fina och mjuka igen... Igår red Jossan ut honom i skogen, Valle fick en vilodag igår och ska få gå ut i skogen idag sen blir de träning med skaklerna här hemma!

Har även kört Dockan idag, ett pass ut i skogen på det nya bettet blev de. Ska prova ett Kimbelwick bett på henne nu. Då det blir lite mindre i hennes lilla mun plus att det ligger mer still i munnen på henne. Hon kändes väldigt fin och stadig idag så vi får hoppas att de håller i sig...
Nähä, ut och jobba igen, några lass på ved backen kanske?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0