Equiteraputen

Lovade ju er en uppdatering igår... Men det gick bara inte, jobbade och hade en grym huvudvärk! Så när jag kom hem blev de sängen direkt...

Equiteraputen var ju här igår och gick igenom Alle... Han var rejält spänd och låst i vänster bog och hela bakdelen! De är bara för tappra våra små hästar... Här har han gått och varit spänd och haft ont... Och jag känner mig som världens taskigaste?!?
Men nu är han genomgången med "Bio light", akupunktur, kiropraktik och stretching...
Jag har fått en övning till bogen och en till båda bakbenen och jag får börja rida igen, lugnt och bara rakt fram!
Men i alla fall de känns som ett steg i rätt riktning, nu hoppas vi att detta hjälper honom. Så vi kan komma igång på riktigt igen.
Om en vecka ska jag longera honom och se om man ser någon skillnad och i så fall blir de återbesök om 2-3 veckor...

Har två bra blogg inlägg på "G" håll utkik... En om en häst som betytt grymt mycket och ett om en dag full med spån :D

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0