Problem

Fick ett mail av en kompis som inte lyckas kommentera... Är det så för fler?!? Någon som har någon ide om hur man kan lösa det...
Jag vill ju så klart att ni ska kunna kommentera det jag skriver.

Skicka gärna iväg ett mail om det strular för er också eller om ni har tips på hur man löser det [email protected] är min mail adress!

Nu har jag spenderat hela förmiddagen med att sitta i sekretariatet, tycker det är kul, dels får man träffa mycket folk sen gillar jag att jobba när det är mycket på gång och det kan man verkligen säga att det är där.
Ska strax ge mig ut till stallet, fixa stall och köra Alle står på dagens schema!

Sen blir det fin kläderna på och bege sig in till stan. Har det så lyxigt så jag ska sova hos mamma, Fam F fodrar ikväll och släpper ut imon. Vilket betyder SOVMORGON!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0