Snö

Inatt har vi fått mer snö... Så det får nog bli ett samtal till "min" bonde, så han får komma och skotta lite.
Jag jobbar ju denna helgen, men igår lyckades jag med hjälp av Elin hinna med att rida på min lunch. Hon på Dockan och jag på Alle gav vi oss ut på en 45 minuters jogging tur med hästarna... Allman var tro det eller ej ganska lugn inget taktande och små travande, kan det vara så att även han kände av dressyr passet sen i fredags!?! Jag har i alla fall träningsvärk.

Idag ska han få komma ut på en lång runda med mycket trav och galopp... Nellie ska få äran att jobba lite på flåset som vi måste förbättra. Så långa sträckor med trav och galopp i omväxlande tempo ligger högt på prio listan över jobb just nu!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0