Solstrålar

Idag har de varit en underbar dag en föraning om att våren faktiskt är på väg... Blå himmel, strålande sol och hela 9 plus grader! Underbart... Alle och Jossan gav sig av till skurebo backen och klättrade två gånger, sen tog de även svängen runt Ödshult! Så de va ute på en riktig tur... :)

Igår trimmade jag dressyr med honom på mjuka grusvägar. Han är riktigt mjuk och följsam nu, kul och rida nu när jag börjar hitta knapparna riktigt bra!
I tisdags red Jossan en sväng i skogen.

På rasten idag gick jag genom tävlingsterminen och det finns mycket man velat åka på... Säsongen kommer börja i åsbo eller Åstorp! Sedan lutar det åt Gotland, Berg, New Forest SM, Fjord-SM, Vaggeryd, Flyinge och Åstorp! Så det finns lite att välja på, tråkigt bara att det är en och en halv månad mellan Gotland och Berg.
Nu ska jag stänga mina små blå en stund, klockan ringer vid sex imorgon, upp och jobba extra!

Kram
Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0