Blandade känslor

Känslorna var väldigt blandade igår när jag åkte från Skåne... Kim var återigen nolla med en fin fin Tristan, vilken häst han är och vilket ekipage de blir! Jag unnar dem verkligen final biljetten men ja va lite ledsen över att behöva säga hejdå... Fast jag ska ju göra det bästa som finns! Tävla själv... Vad jag längtar och förberedelserna är i full gång. Varit i Vetlanda och kört båda hästarna idag och oj vad de är fina!!! Hoppas det håller i sig till på fredag ;0) Packandet är så gott som klart, tvätt maskinen går för fullt... Det som är kvar som är "stora" bitar är att putsa selen och klippa Alle hade ju tänkt hinna med de förra veckan men det gick inte! Så det får väl bli min kvälls syssla... Isa ska jag köra ut till Yxnavall strax, nu kör vi ett sista ryck... Hormon spruta och ultra ljud varannan dag! De va väl tusan om vi inte ska få det att lyckas nu... Kram Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0