Frukost

Just nu sitter jag inne vid frukost bordet... Selen är putsad och nästan allt packat! Bara lite saker som jag tvättade igår som ska ner i väskan. Tänk att dagen innan avfärd känns det alltid som kaos, att man aldrig ska hinna klart osv men det gör man... Elin va me mig ut till Jenny och lämnade Isa igår, nu håller vi tummarna, hårdare än någonsin, sen kan vi inte göra mer! Fick gott fika och en trevlig pratstund när vi va där för även Susanne från Stall Pettersborg var där... Lexus är åter i Småland!!! När vi kom tillbaka till Salvaryd åkte klippmaskinen fram och Alle in... Så nu ser han ungefär ut som en naken råtta, men skönt för honom när han ska gå maraton... Hoppas ni följer oss på Berg! Jag ska försöka rapportera efter varje runda... Men i alla fall minst en gång om dagen! Sedan får ni se förbi att det inte blir stycken osv, nu fungerar det ju annars att blogga från appen men då krånglar detta istället... Grrrr!!! Kram Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag funderar på att klippa min fjording också. Även om han är klädd i sommarpäls blir han väldigt svettig när jag rider. Hur gör du, går Alle ute dygnet runt när han är klippt? Har du täcke på klippt häst vid lite svalare sommardagar?

Vore kul att höra hur ngn annan med klippt sommarfjording tänker!

2012-07-17 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0