Fullspäckat

Just nu är läget verkligen fullspäckat här... Hjärnan går på högvarv och jag är livrädd att jag glömt något eller någon! Den senaste tiden har det varit grymt mycket både jobb och hästar! Men det går och jag älskar ju det, i alla fall hästarna ;0)

Men idag har det börjat infinna sig ett lugn är förutom några timmars jobb på sön morgon ledig ända till den 17 juli och oj va mycket skoj som ska hinnas med under denna tid...
Imon... Ska vi köra bröllop! Och jag får besök av VÄRLDENS bästa vän och hennes pojkvän!
Söndag... Mot Falsterbo!!! Åter tisdag...
Torsdag... Tävling i Götene!!! Åter Söndag...
Måndag v29... Borgholm och LW med världens bästa Kim!!!

Det känns bra nu... Mitt liv är roligt igen!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anette Holmgren

Efter regn kommer solsken vet du väl! Vi får se om vi syns i Falsterbo, jag tvekar fortfarande (gillar inte så mycket folk) men jag är ju lös och ledig och skulle kunna tillbringa en dag på näset!

2012-07-07 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0