Vattenträning

Inatt och idag på förmiddagen har regnet formligen öst ner hemma... På schemat stod de egentligen dressyr träningen men det fanns inte en möjlighet!!! Så jag körde Alle, Fanny red Dockan och så blev de vattenträning... Forsar och vattenpölar finns det överallt!!! Vi for fram som två riktiga "ponny-ungar" både vi och hästarna hade mega kul! Blött var det och blöta blev vi, men galet roligt hade vi! En timme va vi ute, ibland måste man släppa på kraven och ha kul... Så nu hoppas vi att ingen av mina hästar har problem i vatten hindret på Berg nästa lördag! ;0) Start tiderna har kommit upp, jag startar en klockan nio och en 12:48 om det är någon som vill komma och hejja. Vi är hela 18st i min klass riktigt kul. Nu sitter jag i bilen på väg mot två "lata" dagar i Falsterbo... Men alla tjuvar o banditer som läser detta när inte jag är hemma vaktar mamma huset... :D Ska bli så kul och skönt och va borta två dagar, hästarna får bästa tänk bara uppladdningen inför helgen. Vila imon, skritt på tisdag... Kram Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Lata dagar blir det väl inte riktigt om du ska grooma stjärnan Tristan!! Ha så kul

Svar: Ha ha ha att bara ha en häst e ju betydligt "latare" än att va hemma :p så jo de blir att lata sig ;0)
Mickan

2012-07-08 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0