Vilka hästar

Vilka fina hästar jag har... 4a med Alle och 5a med Dockan!!! 18 stycken i klassen, borde betyda att båda får pris?!? Jag var först ut med Allman, klockan nio... Super fin och lagom taggad, det jag känner att jag ska "slipa" på med honom är halterna och ökningarna! Vi avslutade programmet med två åttor på ått-volten och serpentinen! 54 straff poäng. Dockan startade jag tio i ett och hon var lugn som en filbunke... Precis så jag vill ha henne, är hon taggad slår det över och det är bara till nackdel! Hon gick in och gjorde ett super program, vilken revansch mot Johannesberg! Lugn, klockrena halter och hon får en sjua på ryggningen jämfört med en 2a sist ;0) med henne slutade jag på 55 straff poäng! Nu ligger vi i tältet och det är "time to sleep" på pälsade som om det vore oktober. Sommaren var är du?!? Imon startar jag åter igen först med Alle klockan nio, Dockan går ut tjugo i tolv... God natt kramar Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Mormor Hellsing

Inte bara fina hästar,det sitter allt en kunnig kvinna bakom svansarna också!

2012-07-14 @ 09:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0