Gräs träning

I onsdags var jag inne i Vetlanda och körde på stora gräsbanan! Jag tror att både jag och hästarna va glada över de stora ytorn vi hade att nyttja... Fick till mycket fina ökningar på båda två, ska bli riktigt spännande att tävla dem snart igen. Jag körde mycket delar ur dressyr programmet. Med Dockan låg mycket fokus på att få henne att vara kvar i övergångarna, hon vill gärna slå upp sitt huvud då... Med Alle jobbade jag mycket med serpentinerna och ått-volten för här har vi lite att förbättra i nästa dressyr program vi kör! Igår hade jag fin besök hela dagen, Alvin va hos mig och höll låda!!! Alle fick sig en skritt tur på morgonen, alltså blev det inte helt enligt planen jag skrev härom dagen... Idag blir de vila, då jag ska umgås med mina tjej kompisar hela natten lång... Tycker det är så tråkigt att inte appen fungerar, nu får jag ju inte upp några bilder eller något... Håll tillgodo... Kram Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0