Lugnet före stormen

Idag på dagen var jag rätt lugn tyckte jag hade koll på läget, nu känns de värre igen och jag får erkänna att jag tycker det är 10 000 saker som ska göras innan jag åker...
Så är det någon som känner att de vill hjälpa till att packa, putsa och tvätta så är det bara att komma hit!

Har fått mina start tider nu också Dockan startar dressyr 8:42 på lördag och Alle 10:42 sedan startar presicionen kl ett och den följer nummer ordningen...
På söndag är det dax för maraton och jag får starta båda, fantastiskt kul då de inte kunde lova det från början.
Här går första hästen ut 9:12 och andra 11.07... Vem som är vem av dem där vet jag inte ännu!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Äppelbogänget

Vi kommer !

2012-06-07 @ 10:29:33
Postat av: Veronica

Vart ska du tävla?

2012-06-07 @ 11:39:43
URL: http://teamdalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0