Midsmmmar

igår var det midsommarafton... När jag va liten hade vi alltid ett stort gäng folk hemma och då hade jag som tradition att rida tidigt på morgonen, red alltid en särskild runda som jag inte red så ofta annars! Det var verkligen en mysig grej, det är så fint i skogen en sommar morgon... Blev ridning igår också dock inte på morgonen, Alle och jag var ute och joggade en sväng. Provade att rida honom på hackamore, blev tipsade av veterinären att låta honom "slippa bett" ibland! Han var lugn och harmonisk och verkade trivas riktigt bra... Annars spenderade jag mesta tiden på jobbet igår... På kvällen var jag i Åseda hos bror och syster! Idag blir det vilodag för hästarna, jag jobbar! Kram Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0