Tråkigt

Just nu känns allt lite så där halvt omotiverat!!! Jag blir alltid sådan när det är mycket att göra... Jag vill liksom ha tid för det jag gör! Som läget är nu ligger jag efter med hus, hästar och trädgård... Ibland hade de varit bra med en dräng eller trädgårdsmästare el ngt liknande... Så är det någon som har någon över så skicka ut den till mig. Ännu ett moln på min himmel är när folk försvinner ur mitt liv utan förklaring... Tusen frågor men inga svar?!? Hur svårt kan det vara... Nä nu ska jag inte klaga mer... :) hoppas ni står ut att läsa bloggen trots den ihop tryckta texten och bristen på bilder! Alle har vilat både lördag och söndag jag hoppas att han får komma ut med Jossan i backarna idag!!! Men regnet öser ner och motiverar inte jätte mycket till jobb! Men vi håller hoppet uppe och så hoppas jag att kunna köra dressyr imon... Ikväll kommer en veckoplanering håll utkik! Kram Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0