Vilken helg

Vad ska man säga?!? Vilken helg vi har haft och vilka otroligt fina hästar jag har äran att köra... Känner mig otroligt stolt och glad som får förvalta dem!!!

Visst hade jag förhoppningar om att det skulle kunna gå bra, men kanske inte så här bra!
Snacka om fullträff i maratonet, vinst och andra plats och det är också här den spännande nyheten kommer in... På vägen hem igår blev jag uppringd av Tidningen Ridsport!!! Riktigt kul...
Så nu får vi hålla utkik nästa nummer!

Idag har jag mest flutit omkring, packat upp och njutit av känslan... Vill tacka så otroligt mycket för alla sms, samtal hälsningar här och på andra ställen... Glädjen över alla människor som vill dela detta är stor!!!
Extra tack till Fam f vilken helg... Fanny har verkligen varit en klippa på alla sätt och trots ny groom i maraton gick det ju strålande...

Nu ska jag sova trots all lycka är jag trött!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis! och som jag sagt förut, förringa inte din egen insats - man är två om det här (ja tom tre i körningen)!

2012-06-11 @ 22:45:47
Postat av: Veronica

Men Gud va kul!!! Grattis! När kommer det nr av ridsport?

Svar: Det är de nummret som är ute nu :)
Mickan

2012-06-12 @ 07:00:11
URL: http://teamdalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0