Äventyr

Vilket äventyr det blev av min och Alles skritt tur igår...
Vi skulle testa en ny väg, hade tänkt att jag skulle skritta en timme, så jag tänkte att vi skrittar o ser vart vi hamnar annars vänder jag!
Efter ca en timme hade jag fortfarande inte vänt utan istället kommit ut på en riktig grusväg, tog höger på den för mitt lokal sinne sa mig att det var rätt ;0)
Jag trodde jag skulle komma ut vid sjön 4 km hem ifrån mig... Men vi skrittade och skrittade på den där vägen, ringde My och bad henne kolla på kartan?!? Hon sa att vägen jag hade valt inte ledde någonstans men om jag red förbi ett berg så kanske jag skulle komma ut uppe vid säteriet?!?

Nu började även jag bli nervös mest för om de skulle bli mörkt... För nu var jag ju "vilse" i skogen... Vi red och red och kom till slut till en bäck, skutt över och sen ÄNTLIGEN såg jag en grusväg... Döm om min förvåning När jag kom ut ungefär där jag hade ridit in!
Tur i alla fall att jag hade en pigg häst och att solen strålade när skritt turen blev dubbelt så lång som det var tänkt!

Idag blir det återigen vila för Alle-mannen, imon sätter vi igång med träning igen.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0