Blå himmel

Ännu en dag med sol från klarblå himmel, underbart!
Halv tio kommer My då ska hästarna få jobba igen. Alle i vagnen och Dockan bredvid.

Igår red jag ett dressyr pass på banan på Allman. Jag känner verkligen att jag börjar hitta alla knappar på honom nu, det är liksom lätt att rida!
Hoppas jag kan få med mig någon ut som vill filma eller ta kort snart en dag!
Vi la fokus på volterna igår, att verkligen få honom att runda sig, inte gå på två spår osv. Han har väldigt lätt att flytta sin rumpa hit och dit... Så man får verkligen tänka på att man ramar in honom så den stannar där den ska ;0)

Nä nu ska jag kasta mig ut i solen...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0