Dålig info

Nu har jag varit dålig på att blogga... Ingenting igår! Jag jobbade och hade verkligen en "strul" dag ingenting gick som jag ville... Men Fanny red Allman på fältet, han fick jobba galopp intervaller och dressyr.

Dockan har jag tömkört idag på förmiddagen, hon är verkligen super fin just nu. Ska försöka fixa lite kort på henne så ni får se!
Hon är så mjuk, lugn och avslappnad så jag knappt vågar andas när jag jobbar med henne... Jag har väl sagt att hon är en känslig dam :p
Alle ska få ett skritt pass med vagnen ikväll. Annars har jag mest fixat inne idag, på lördag kväll ska jag ju ha lite fest här och snart kommer hela "dala-gänget" då måste det vara fint!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0