Flitiga Lisa

Idag har jag verkligen varit flitig på min lediga dag... Många ""måsten" är borta från listan!

• städa grov entrén och plocka ordning där.
• tvätta benskydd och boots.
• elda fodersäckar.
• dammsuga.
• rensa ordning i landet utanför trappan.
• plocka skräp i och omkring trädgården (mest öl burkar och flaskor, va nog mycket fester här innan)
• bära ut allt skräp som ska till återvinningen.

Blev nästan en två timmars tur med Alle och Dockan på förmiddagen också, två svettiga och nöjda hästar va det iaf! Nu sitter jag och slöar i soffan lite innan det är massage dax för Allman, kan behövas, då han gått rätt hårt det senaste.
Men nu väntar två vilodagar, då både jag och Jossan jobbar helg. Skriver ikväll om hur han kändes i kroppen, håll utkik!
Hittade jätte mycket snö droppar när jag var ute och plockade så det blir en "vårig" bild på dem.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Va jättekul att se hur fint du hade det och Alle kändes så fin för sin ålder och han gillade verkligen massagen. Vi hörs

2012-03-02 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0